سفارش تبلیغ
صبا ویژن

"سراج "

 

 

در جامِ خونِ خودجـمالِ یار دیدند

اولین روزی را که قرار شد به من آموزش بدهد، من را برد سر خیابان، کنار یک دکه گذاشت و گفت: تا من برنگشتم هیچ جا نمیروی
کیارشی رفت و من اول گفتم شاید بیست دقیقه‌ای برگردد، شاید نیم ساعت، شاید 45 دقیقه، شاید یک ساعت و شاید دو یا سه ساعت
نهایتا چهار ساعته برمی‌گردد. دوازده ساعت گذشت و من یک لنگه‌ پا همانجا ایستاده بودم. وقتی برگشت، من خیلی عصبانی بودم
تا خو
استم چیزی بگویم، گفت: این هم درس بود و هم آموزش
گفتم: یعنی چی؟
گفت: یعنی اینکه یک دیدبان خوب کسی است که در درجه اول حوصله و صبر داشته باشد
اگر تو اینجا نمی‌ماندی و رفته بودی به درد من نمی‌خوردی
بعضی وقت‌ها یک دیده‌بان 24 ساعت از جایش جم نمی‌خورد تا یک صحنه را شکار کند و دستور شلیک بدهد

 



چهارشنبه 91 شهریور 8 | نظر

 
 
 

پیوند ها

پایگاه جامع عاشورا

قالبهای مذهبی وبلاگ

عاشق آسمونی

سرچشمه ادب و عرفان : وب ویژه تفسیر ادبی عرفانی قرآن مجید

►▌ استان قدس ▌ ◄

سرچشمه عدالت و فضیـلت ؛ امام مهــدی علیه السلام

سرچشمه فصاحت ؛ بوستـان نهـج الفصـاحـه

.: شهر عشق :.

منادی معرفت

منتظر مفرد مذکر غایب

دوستدار علمدار

به شوق منجی «صاحب الزمان»

* امام مبین *

دو بال پرواز

دهاتی

دکتر علی حاجی ستوده

 
 

خبرنامه

 
 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 18896

بازدید امروز :3

بازدید دیروز : 3

تعداد کل پست ها : 4

 
 

امکانات جانبی

پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
RSS 2.0

 

دانشنامه مهدویت

 
 

لوگوی دوستان

 

 

فرزانگان امیدوار

 

رقصی میان میدان مین

 

****شهرستان  بجنورد****

 

انسان جاری

 

اواز قطره

 

نهِ/ دی/ هشتاد و هشت

 

بر و بچه های ارزشی

 

آنتی التقاط
 

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin